«Aν θέλετε τα παιδιά σας να είναι έξυπνα, διαβάστε τους παραμύθια.

Αν θέλετε τα παιδιά σας να είναι περισσότερο έξυπνα, διαβάστε τους περισσότερα παραμύθια.»
(Άλμπερτ Αϊνστάιν)


Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

"Be a buddy, don't be a bully!"


"Ο ΜΥΤΟΓΚΑΣ" ΤΗΣ ΚΑΜΑΡΑΤΟΥ-ΓΙΑΛΟΥΣΗ ΕΙΡΗΝΗ Η μύτη μου είναι μεγάλη. Όχι μόνο μεγάλη, είναι και στραβή. Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο με φωνάζουνε Μυτόγκα, μα η δασκάλα τούς μαλώνει: «Σημασία δεν έχει η εξωτερική εμφάνιση», τους λέει. «Το σπουδαίο είναι να έχεις ωραία αισθήματα». Έτσι κι εγώ το αποφάσισα: θα έχω ωραία αισθήματα. Άμα έχω ωραία αισθήματα, όλοι θα θαυμάζουνε τα αισθήματά μου και δε θα βλέπουνε τη μύτη μου… Ένα βιβλίο που μαθαίνει στα παιδιά να μη στέκονται στην εξωτερική εμφάνιση, αλλά να προχωρούν λίγο παραπέρα. Εκεί που κρύβεται η αληθινή εικόνα κάθε ανθρώπου Τοποθέτηση εικόνων του παραμυθιού στη σωστή σειρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου